Педер Ваљевом неће шетати! (за сада)

images_cms-image-000023095

13.09.2019

Пише: Владимир Челекетић

Догађају се ређају, један за другим, онако како се могло предвидети.  Није им доста што скрнаве Београд сваке године, што је премијер лезбејка, што су ушли у све медије и што добијају милионе. Кренули су да трују и по Србији. „Прајд караван“, како уредно извештавају „српски“ медији, кренуо је да организује шетње и по другим градовима Србије. У преводу на српски, група педера и педерских активиста рекламира своје перверзно понашање и болесне навике широм Србије.

У Ваљеву нису прошли! [1] A баш су лепо смислили. Да се скупе на Десанкином венцу (код споменика Десанки Максимовић), па да оду до трга Живојина Мишића, где је војводин споменик и одатле скрену на десно и прошетају улицом Кнеза Милоша. Од Десанке до војводе, и дуж Кнеза Милоша, да објасне Ваљевцима како је то што они раде једни другима нормално и како су на то поносни. Била је довољна група од неколико стотина младића, па да „поносни“ остану заглављени у неком ресторану, одакле су, уз пратњу полиције, морали да „подвију репове“ и оду одакле су дошли. Само је толико било потребно, неколико стотина младића. Не, није било наших дежурних родољубаца, који се убише у борби за спас Српства, није било радикала, двераца, ДСС, „националних инетелекталаца“, да их подрже, да, макар после тога, изађу са изјавама да ће се идуће године и они придружити, да ће искористити свој утицај и приступ медијима, да позову народ на улицу. Није било ни ваљевског владике ни свештеника. Сви су имали важнија посла у борби за васколико српство и свето православље и да не беше тих неколико стотина, „поносни“ би своје гадости истресали пред носом и Десанки и војводи.

Ја знам да су људи незаинтересовани за политичка окупљања и демонстрације, да више никоме не верују и да их је тешко организовати, поготову их је тешко убедити да изађу на улицу. Но, овде се не ради о веровању  у некога него о веровању у нешто. Није потребно много да би се ова скрнављења Србије спречила. У Ваљеву хиљаду или две хиљаде људи је довољно да полиција ни не помисли да силом обезбеди иживљавање „поносних“. У Београду неколико десетина хиљада. Зар је то много? Не, не треба излазити кад зову лажне патриоте, ушушкане у политичке партије, које чекају да Запад њих одабере, уместо Вучића, док продају маглу о патриотизму, светосављу и породичним вредностима, а нема их нигде у оваквим ситуацијама. И не треба рачунати на владике и свештенство СПЦ, прстом неће мрднути против ове власти, ма шта ова власт радила Србима и Србији. Ко треба да буде са народом у оваквим ситуацијама ако не владика и свештеници? Сутра ће организовати литије и причати о светитељима и славној прошлости, а кад шака позадинаца дође да скрнави оно што су светитељи и славни преци направили, ни њих нема нигде.

Кад педерски каравани дођу да скрнаве ваш град, вашу улицу, изађите. Ако их сад не зауставите биће све горе.

Кад власт почне да вам довлаче мигранте, изађите. Неће стати, довлачиће све више и више, ако будете ћутали.

Кад хоће да изазову еколошку катастрофу, мини-хидроелектранама или на неки други начин, изађите. Уништиће све што могу, само да зараде. Морају бити заустављени на почетку.

Кад хоће да вам потапају светиње, као што су то учинили са Ваљевском Грачаницом, изађите. Потапаће неку следећи пут, ако ћутите.

Једино чега се банда, која влада Србима, плаши јесте гневна маса која се налази на последњој линији одбране. Само пред таквом масом ће устукнути, само ако устукну, нешто ћемо одбранити и сачувати.

Ваљево је показало како може. Ове године. Да ли ће тако бити и следеће?

[1] https://www.telegraf.rs/vesti/srbija/3099954-prajd-u-valjevu-sprecen-protivnici-setnje-pokrili-oci-spomenicima-velikana-da-ne-gledaju-sramotu

19 мишљења на “Педер Ваљевом неће шетати! (за сада)”

  1. Kada već država ne radi svoj posao, građani treba sami da se organizuju. „Parada ponosa“ i slična javna okupljanja treba da budu zabranjena po osnovu člana 8 tačka 2 Zakona o javnom okupljanju http://www.pravno-informacioni-sistem.rs/SlGlasnikPortal/eli/rep/sgrs/skupstina/zakon/2016/6/3/reg. Zbog brojnih razloga lažnog predstavljanja tzv. LGBT zajednice, zbog promovisanja „rodne“ ideologije što je teška, sistemska, stalna i masovna diskriminacija građana Srbije koja je napravljena zloupotrebama vlasti koje omogućuju neizabranim licima da učestvuju u radu organa javnih vlasti i donošenju propisa. Treba, u vezi sa tim, da bude zabranjena i zbog mnogih otvoreno diskriminatorskih propisa/odredaba donetih zbog i kroz tu ideologiju i postupanja prema većinskom stanovništvu…

    Свиђа ми се

    1. Право да Вам кажем, ја више не верујем да је постојећи правни оквир битан у овој ствари. Сада је само питање односа снага. Буквално, физичких снага. Ако постоји начин да се ствар „заталаса“ позивањем на постојеће прописе, немам ништа против, али требало би да признамо да је Уставом из 2006. отворен простор за овај терор над Србијом, као и простор за терор миграната над Србијом, чланом о праву на азил. То је многим српским родољупцима врло тешко објаснити.

      Свиђа ми се

  2. Ма трабуњаш, по обичају.
    Педере криминализујеш и онда Брнабићка каже да није лезбача, и шта ћеш ти? Ништа, по обичају.
    Све буде исто.
    Да ми вратимо Монархију, ликвидирамо владајући фашизам, па да видим да ли ће бити боље, као што ЈЕСТЕ било боље у време Монархије.
    Све друго су удбашке лажи.

    Свиђа ми се

    1. Ово што сада имамо као владајући режим има скоро све одлике фашизма.
      Монархија је у свему била у предности у односу на тзв. титоизам. Удбашким спиновањем и насиљем је све преврнуто у лаж, па људи и данас тврде да су ПОД ТИТОМ боље живели. А ни кафе није било довољно.
      Шта је дакле спорно?
      За Челекетића: да поновимо питање: Шта би постигао криминализовањем содомије, чак и да је тако нешто могуће? Ништа. Брнабићка каже да није лезбејка, Вучић каће ОК и све остане исто.
      Морао би се променити читав систем, тако да се владајућа каста етаблирана у титоизму развласти, да јој се одузме отета имовина и да се вратимо на систем који је дао недвосмислено најбоље резултате.
      Наравно, ни то није могуће. Не због комуниста, већ због вас – лажних родољубаца. Као ви сте против „овога“ али кад се сабере све, дувате у исту тикву са режимом.

      Свиђа ми се

      1. Ја живим у земљи у којој је хомосексуализам криминализован. За то се добија 14 година и земља није исламска него је, ако се не варам, самим уставом, дефинисана као хришћанска и на томе се јако инсистира, мислим, да је хришћанска, у наступу политичара, за разлику од „парвославне“ Србије. Тиме се добија да Пандорина кутија није отворена. Једноставно, педерлук овде није тема. За све ове године ја сам само једном прочитао вест да је неко ухапшен за педерлук. Додуше, то не мора много да значи, јер не пратим редовно. Декриминализација је први корак у потпуном тровању друштва. Тако је било у свим земљама. Чињеница остаје, само тамо где није декриминализован, нису имали проблема са њима.
        Друго, инсистирањем да увођењем монархије решава било шта што фрустрира српску патриотску сцену, потпуно је неутемељена теза. Ти данас имаш толике европске монархије које воде самоубилачку мигрантску политику, а о педерлуку и осталим перверзијама да не говоримо. Друго, Александар Карађорђевић је рођен и васпитан у том свету и идеолошки му припада, у шта смо се уверили више пута. Ја немам ништа против увођења монархије, напротив, али монархија може бити само део целокупног „пакета“ који би указао на:

        1. Процес развлашћивања и кажњавања постојећег владајућег сталежа

        2. Смернице на основу којих би се саставио Устав српске државе која би заиста била српска

        Без тога, суштинске разлике између монархије и садашње ситуације нема.

        Мени је врло интересантно да ви, који се убисте доказујући предности монархије и како је Краљевина Југославија била најбоља земља на свету, за 30 година нисте били у стању да понудите било шта конкретно и смислено, осим бесконачног понављања како је „монархија била боља“. При том, поредите систем од пре 80 година са овим данас, хоћете да „вратите“ тај систем, што је потпуна бесмислица. Па и Швеђани могу дакажу како им је било боље пре масовних миграција, а, ето, они нису имали комунизам. Ено, у Милану, забрањују прославу Божића у школи. Јесу ли они имали комунизам? У Британији кажњавају човека који педерима неће да прави „свадбену“ торту. Имаше ли они комунизам? А имају и краљицу. Мислим, ствар је толико проста и очигледна да је глупо да објашњавам.

        Свиђа ми се

  3. @Ђорђе Ивковић Mislim da je veoma važno precizno koristiti termina. Kada kažete udbaško spinovanje to podrazumeva komunizam (UDBA) a ne fašizam. Važno je pažljivo govoriti u javnom govoru i što moguće preciznije.
    Doduše komunizam, nacizam i fašizam su suštinski iste (ne naravno u svim idejama), ekstremno levičarske ideologije (a lažno predstavljene kao desničarske) jer se zasnivaju na laži kolektivnog identiteta koja je potpuno ubilačka, kao i državoljublju.
    http://www.louderwithcrowder.com/myth-busted-actually-yes-hitler-was-a-socialist-liberal/
    http://www.conservapedia.com/National_Socialism
    http://www.conservapedia.com/Fascism
    Komunizam je najveće zlo u istoriji rekao bih zato što je u startu internacionalan po prirodi. Da je recimo Hitler vremenom ostvario svoje planove i ceo svet vremenom postao jedna država opet bi ta ideologija bila jednako ubilačka kao komunizam.
    http://www.commentarymagazine.com/articles/hitlers-first-war-by-thomas-weber/
    Tu kažu da je Hitler jedno vreme bio komunista. Verovatno je psihološki da se kao i mnogi mladi ljudi zanosio zločinačkom ideologijom pa se onda povukao u nacional-socijalizam ne primećujući da nije promenio suštinu svojih uverenja – nasilje nad slobodnim ljudima.
    Današnji vladajući režim ima sve odlike isključivo komunizma. Brojni su dokazi za to o čemu sam pisao dosta. Naročito možete videti dokaze u pogledu „rodne“ ravnopravnosti kao otvoreno komunističkog nasilja radi uništenja porodice, dece, Srba i Pravoslavlja.
    Ovo je najnoviji horor koji sam otkrio http://www.safersexresurs.org/sr/o-nama/ Tu možete videti da je… paa… ipak najmonstruoznija organizacija u istoriji Planned Parenthood aktivna u Srbiji. Doduše teško je porediti to i KGB, ali u principu isto, čisto zlo.
    Vaše izjave mi ne deluju logično i postojano. Čini mi se da pravdate komunizam, pripisujući zlo „titoizmu“? Samo pitam, molim ispravite ako grešim, ali čini mi se da zastupate čuveni argument „to nije bio pravi komunizam“?

    Свиђа ми се

    1. Наравно да су му ,,изјаве” нелогичне и непостојане кад није у стању да схвати ни то да је његова огорчена несхваћеност пре последица промашености, него тога да он једини на целом дуњалуку види кристално јасне божанске истине, док су сви остали издајници и отпад.

      Свиђа ми се

  4. Не вреди… Случајно видех ваше умне коментаре, написах одговор и онда струја „сецова“ (имамо проблем са трафо-станицом) и све се побриса. Зато, скраћено:
    Јуниоре, ви се у свему слажете са мном, само на крају тврдите да не делујем логично и стабилно. Наравно да су комунизам, фашизам и нацизам левичарске идеологије и праксе. Титоизам је варијанта аустро-фашизма, која је само првих година и то скоро само у Србији, примењивала стаљинистичке методе. У Словенији никада.
    https://www.srbijadanas.net/kako-je-tito-napravio-drzavu-za-proizvodnju-apsolutnog-haosa/
    ЈНА је била реинкарнација Аустроугарске војске, непријатељске према Србијанцима, без обзира што су већину генерала чинили Срби, али Пречани.
    https://nimbusovpodrum.blogspot.com/2019/06/blog-post_13.html
    УДБА је Титова творевина, дакле резидуално анти-србијанска, аустро-фашистичка.
    Анализирајте породичне анамнезе Вучића и и његове камариле, и видећете голог немчара, мрзитеља Србије и снисходљивог према Германима.

    Не могу Србијом, која је земља Солунаца и Четника, да владају непријатељи Солунаца и Четника! да ли је то јасно?

    За содомију се не секирајте. Ем што су фашисти имали своје теоретичаре маскуларизма, ем што су анти-содомију користили само као средство међусобних унутар-партијских обрачуна, не нарочито озбиљно.

    Челекетић је поган и неозбиљан. Прави се блесав. Ја му каже да му је џаба закон ако га примењује Вучић, он тамбура какви су закони тамо код њега, међу нилским коњима. Опет, не говори колико је пута тај закон у неком временском периоду практично примењен.

    Он је против српске Монархије, како и доликује салонском фашисти (дакле, левичару). Ја опет сматрам да о нечему можемо разговарати на основу јасних и доступних чињеница, не на основу онога што Челекетић замишља у својој левичарској глави. За мене његове фантазије не вреде ништа.

    Краљевина не само да је била супериорна економски у односу на све што је дошло касније, већ је по националним и државним питањима радила супротно, незамисливо другачије, него што се касније радило. А Челекетић, просто речено, пиша по томе, и држи тираде као да је у некој вашарској кафани. Снажно лупета, и налази браћу „по шанку“ која га у том лупетању подржавају.
    Мене, пак, баш брига за такво кафанско лупетање, ја се држим чињеница, па ком се свиди, свиди, коме не, нека чека орден за дан безбедности.
    Овако је Краљевина решавала проблеме:
    https://nimbusovpodrum.blogspot.com/2018/12/1930.html

    Свиђа ми се

  5. @Ђорђе Ивковић U redu je ne saglasiti se sa jednom ili više tvrdnji koje sagovornik iznosi. Nazivati Domaćina poganim i neozbiljnim (uz druge nepristojne izjave), je jako ružno. Koliko sam do sada video, gospodin Čeleketić vodi jedan veoma zanimljiv blog i njegove ideje su retkost u javnom govoru, što treba da poštujemo i razgovaramo o mnogim stvarima uz veliki obzir prema ljudima. Ne cenzuriše komentare i to je još jedna retkost 🙂 Kada je tako, to treba u nama da izazove poštovanje.
    Ne znam zašto ga nazivate fašistom? Koliko vidim, a ispraviće Domaćin ako grešim, ima ideje slobode pojedinca, bar u ekonomskom smislu, uz neke rekao bih kolektivističke nazore, o čemu se može razgovarati.
    Ne vidim nikakvu zlobu u nastupima gospodina Čeleketića, naprotiv. Vidim prosto još jednog od malobrojnih boraca za slobodu i rekao bih i savršenu veru tj. Hrišćanstvo.
    Toliko nas je malo… Toliko je malo ljudi koji ispunjavaju dva osnovna uslova za šta dalje:
    1. Van Matriksa su, tj. znaju da je veliki deo vesti, politike, istorije, ekonomije i dr. laž i
    2. Spremni su da se bore makar kako.
    Treba da čuvamo ljude. Naročito treba da posvetimo pažnju ljudima koji se bore za slobodu i Hrišćanstvo kao savršenu veru.
    Nevezano za ovaj razgovor duboko verujem u dve stvari kao početak ozbiljne borbe protiv uništenja Srba i Pravoslavlja. Prva stvar je dobar moto. „Gde je Bog tu – je većina. Ako budeš i sam s Bogom, bićeš u većini ne samo nad ljudskim vojskama nego i nad vasionom.“ (Sveti Nikolaj Žički). Kada god se osećam nemoćno u borbi protiv zla u sebi i oko sebe i kada god osećam da ne mogu nešto da uradim odnosno da su izgledi protiv mene, jako me hrabri da ponovim sebi moto prema misli Svetog Nikolaja –
    Ja i Bog smo većina.
    Onda mogu sve 🙂
    Druga stvar je uverenje koje je u meni, nadam se – jednako jako kao i vera. Mislim da je konačno dokazano u današnje vreme, imajuću u vidu zločinački savez Dve Kule – komunizma i islamizma i postepeno uništavanje Hrišćanskih kultura, da osnov svake politike Hrišćanskih zemalja treba da bude misao:
    Napadati Hrišćansku braću i sestre na bilo koji način je više od slepila i ludila zajedno.
    Te dve stvari bih ponavljao svaki dan ljudima koji izgube nadu i koji ne vide put…

    Свиђа ми се

    1. @Jr
      Мени није баш јасно Ваше противљење колективном идентитету. Он постоји, а и сами га посредно спомињете, када говорите о хришћанству или белој раси. Св. владика Николај је рекао: „ми смо по крви Аријевци, по презимену Словени, по имену Срби, по духу хришћани.“
      Ви сами инсистирате на хришћанском карактеру државе, али и на очувању беле расе. Сећам се Вашег предлога са Стања Ствари о насељавању Бура по Србији, уместо Арапа.
      Дакле, неки карактер заједнице, који проистиче из колективног идентитета мора да постоји и, да, ја се залажем да се уставно-правним поретком управо дефинише српска држава као држава белог човека и као хришћанска држава. То су, наравно, данас, табуи у јавном простору, али без изласка у јавни простор са таквим идејама, оне се не могу ни остварити.
      Што се тиче слободе појединца, она је за мене неспорна, али не можемо у име слободе појединца нарушавати колективни идентитет или силовати већину као што ради педерски покрет. Јавни простор се не може потчињавати хиру појединца.
      Ако је неко у животу био у мањини или, чак, усамљен насупрот мноштву, онда сам ја то био и последња ствар која ми пада на памет је утеривање појединца у тор ограђен критеријумима гомиле.
      Ја, наравно, нисам никакав левичар. Чак и када бих хтео то да будем, то би било глупо јер сам скоро цео радни век провео, буквално, под уговорима у приватној фирми, као странац, без икаквих „гарантованих права“ која припадају држављанима. у земљи у којој ћете умрети од упале слепог црева или маларије ако немате да платите.
      Иначе, никада нисам био склон левим назорима и причама о „сиротим малим хрчкима“, о којима држава или фирма треба да се старају. Колико вредиш на тржишту, толико ти је.
      Проблем са Ивковићем и многим другим нашим патриотама је у томе што нису у стању да прихвате динамику историје, већ историју посматрају као стационарно стање у којем делују увек исте силе, на исти начин, у истим смеровима и правцима. Ти људи још нису завршили ни Први светски рат, а камоли Други, они се још увек боре против Аустроугара који не постоје и Броза који је мртав 40 година. Уместо расправе о темељним вредностима на којим треба да почива српска држава, они нуде обнову краљевине,као да то данас, само по себи, било шта може да промени. Да, да је уместо комунистичке Југославије 1945. формирана краљевина, историја би била другачија, али то је било пре скоро 80 година. Ми, сада, не можемо да пођемо од 1945. Друга ствар, а ту сад долазимо разумевања динамике историје, и да је формиран краљевина, у крајњем исходу, тј. данас, били би исто тако суочени са педерима, мигрантима и свим другим тзв. либералним безумљима иако то са изворном дефиницијом либерализма нема везе. Дакле, били би увучени у исту реку, овако или онако. Можда би нас било више, можда не би имали неке фрустрације, можда би на неке ствари били отпорнији, на неке можда и не би, али, суштински, као народ, што се тиче идентитета и очувања државности, имали би исте проблеме.

      Свиђа ми се

    2. Ма пустите то „толеранција“ етц. Не пушта Челекетић овакве коментаре зато што је трпељив, већ зато што повећавају читаност. Исто је радио својевремено Сабахудин Грухоњић на про-усташкој Аутономији.
      Како је дошло до тога да од скоро па пријатељског односа према Челекетићу дођем до потпуног презира, то је да кажемо „генеза“. Што се према мени односи(о) као фуњара, мање-више. Издао је он и Калуђера, са којим је био у неупоредиво озбиљнијем политичком контакту, и за кога је Челекетићев фуњарлук био много трауматичнији.

      Али, зато није издао Милана Миленковића, декларисаног „комунисту“, тј. титоисту, за кога неки зли и непроверени гласови тврде да је, иако официр ЈНА, био бар неко време у бојном распореду супротне стране тамо „деведесетих“. Што се њега тиче, има „рупу у сећању“ гледе тог периода. Ја не волим да изводим шпекулације тако олако, али да је комуњара ни он више не пориче.

      Друго, ја ЗНАМ да сам досадан. За један текст који сам вам понудио, а има само један преглед одавде, ишчитао сам једну докторску дисертацију од +600 страна + још потребне литературе, приближно 1000 страна. И то свесно радим. Зато је мој текст снабдевен масом ЕГЗАКТНИХ ЧИЊЕНИЦА. Отуда је тежак, досадан, али тачан. Не лажем. Челекетић ради супротно. Он једну флоскулу доказује са две још горе флоскуле. Скупа, бљутаво је, жабокречина од речи, али више људи воле да читају „лаку литературу“ базирану на „шуварици“.

      Цитирам Челекетића:
      „Проблем са Ивковићем и многим другим нашим патриотама је у томе што нису у стању да прихвате динамику историје, већ историју посматрају као стационарно стање у којем делују увек исте силе, на исти начин, у истим смеровима и правцима. Ти људи још нису завршили ни Први светски рат, а камоли Други, они се још увек боре против Аустроугара који не постоје и Броза који је мртав 40 година. “

      Видите као лако манипулише шупљим фразама? Или не видите?
      Треба бити потпуно блесав па прихватити ову тако лако написану демагошку флоскулу.
      Нема доказа, нема ништа. Сем ако није доказ да је Тито умро пре 40 година те стога нема титоиста?! Се зајебава?
      И такве БУЛАЗНИ ето пролазе…

      Свиђа ми се

      1. Ти си стварно провала од човека. Ја напишем текст о педерима, ти кажеш да треба увести монархију. Ја те питам како то мења ствар са педерима, ти пишеш да си читао дисертацију од 600 страна и писао текст о економији у СФРЈ. И још кажеш да ја булазним.
        Исто ти је тако било и са Миленковићем. Ти се „порокао“ са њим на његовој ФБ страници, у расправи у којој ја уопште нисам учествовао, а ти тражио од мене да ти се извињавам.

        Свиђа ми се

  6. Ја сам одговорио да причаш глупости о криминализацији педера, док је Вучић на власти. А и да га смениш, може доћи само неко из исте канте.
    Што си ти скренуо причу у други смер, није мој проблем.
    Мој став је јасан: Ја јесам монархиста, зато што је најбоља за наше друштво. Али, свестан сам да је с обзиром на стање народне свести, фактички неизводљиво. Но, чврсто стојим на ставу да се Србија не може опоравити док се не изједначе комунисти и усташе у злочину и док се не изврше лустрација, материјална реституција отете имовине и док се не отворе досијеи УДБА и поступи сходно томе. Пошто ни за то нема народне воље, онда је прихватљив Коштуничин пројекат постепене обнове. Али, не! Ни то не ваља! Па шта хоћете? „Начелно“ би да мењате „Коштуничин“ Устав, зато што „није довољно српски“, а што ће следећи, чијем ћеш доношењу и ти допринети, бити Устав за уништење Србије, па, јбг, ти си само начелно против.
    Али си начелно против педера и азиланата, мада све што радиш иде у крист оних који су практично за педере и азиланте.
    Лицемер си ти, типични.

    Исто као што си написао да у Србији НЕМА ТИТОИЗМА „јер је Тито умро пре 40 година“. Што је Јошка Броз у Скупштини Србије, за тебе је нека зомби-фантазија. ИТД. Ма. **деш г…. .

    Не лажи – нисам се ја „порокао“ на ФБ страници Милана Миленковића, већ сам га на „Српској акцији“ окарактерисао као „потуљеног комуњару“ (не први пут), овај пут зато што је у маниру најгорих другосрбијанаца писао псине о „неписменим ћириличарима“ и „злочиначком хришћанству“, особито православљу. Ја сам у тој полемици варирао питање неписмености, те сам поставио питање зашто нико не пише о „неписменим латиничарима“? Или, да ли би боље да „неписмени ћириличари“ пређу на латиницу, онда би ваљда постали писмени? ИТД. Указао сам да су атеисти (Стаљин, Хитлер, Пол Пот, Тито, Мао Цедунг…) за мање од столећа побили више људи од свих религиозних фанатика свих времена. Онда је ММ из болнице направио радио-емисију и позвао ме да се обрачунамо код његовог скоро самртничког лежаја. Е, ту си ти ћутао као она женска ствар, да би на крају дао оцену да сам ја гад. Сада ММ преноси твоје текстове и хвали те у својим радио-емисијама на Јутјубу. Дакле, да поновимо, лажеш по обичају.
    И не треба мени тоје извињење. За који ће ми кривак?

    Свиђа ми се

  7. „да би на крају дао оцену да сам ја гад“
    Хајде сад лепо наведи где сам ја дао такву оцену, јер колико мене сећање служи, ја се у тај ваш сукоб нисам мешао ни једним јединим словом.
    А ово да ме хвали нисам знао, не гледам његове емисије, само по некад, али врло ретко. То је потпуна новост за мене.

    П.С. И са краљем, у ономе што се данас у Европи сматра модерном краљевином, било би исто и са педерима и са азилантима. Дакле, није до Вучића и није до краља, него је нешто друго.

    Свиђа ми се

  8. Iz Vujaklije:
    1. Identitet = Istovetnost;
    2. Identifikacija = Poistovećenje; utvrđivanje istovetnosti nekoga ili nečega;
    3. Identifikovati = Poistovetiti, poistovećivati, utvrditi (ili:utvrđivati) istovetnost; smatrati istim; odrediti precizno;
    4. Identičan = Istovetan, jedan i isti, potpuno isti, koji ima isto značenje.

    Moguće je da mislimo na iste stvari a označavamo ih različitim rečima. Međutim, mislim da je jako važno biti veoma precizan u javnom govoru. Mi nismo kolektivno isti. Ni u porodicama ljudi nisu isti a kamoli u širim zajednicama kao što je „narod“ i sl. Logički je nemoguće reći da smo svi isti. Dakle, prvi problem je odrediti šta znači izraz „kolektivni identitet“? Mislim da je to iracionalan izraz, nedokaziv i služi isključivo političkim zloupotrebama.
    Recimo, kada razgovaramo o raznim rešenjima za neku buduću Srbiju, ako se u bilo čemu razlikujemo, ne samo po pitanju zašto i šta nego i recimo kako, kada i gde – opet nismo isti. Dakle, nismo ni u političkim opredeljenjima isti.
    Dalje je pitanje, čak i kada bismo imali potpuno iste stavove zašto, šta, kada i kako – to su samo mišljenja a ne nikakav novi identitet nas kao slobodnih ljudi.
    Dalje, kada bismo nekako dokazali da milioni Srba imaju kolektivni identitet, odakle on dolazi? Koje je poreklo toga? Mi nismo svi rod.
    Zaključak – nedefinisan, iracionalan i veoma opasan pojam u javnog govoru koji je kroz istoriju služio za strašna nasilja prema ljudima.
    Najveći strah koji imam po pitanju tzv. kolektivnog identiteta je njegova (zlo)upotreba u politici. Da l’ beše u stripu „Alan Ford“ Broj jedan delio novac grupi TNT, tako da bi deleće dolar po dolar govorio:“Jedan tebi, jedan meni, jedan tebi (sledećem iz grupe) jedan meni…“ umesto da obrne krug? 🙂 Shvatate šta želim da kažem? Kada grupa nasilnih ljudi (država), govori o mnogo Srba, putem kolektivnog identiteta to ne rade zbog bilo kakve dobronamernosti već radi nasilja prema njima i zloupotreba- To je zapravo čak i oblik psihološkog rata protiv slobodnih ljudi, jer se stvara takva psihologija i komunikacija u društvu koja daje kontekst za nasilje, uz veliko ograničavanje i čak cenzuru komunikacije o… slobodi… o slobodi ljudi.
    Umesto laži kolektivnog identiteta zalažem se za kulturalizam. Nisam još do kraja iskristalisao sve ideje, ali je osnovna da umesto laži kolektivnog identiteta, borimo se za kulturni identitet. Taj identitet je posledica slobodnog opredeljenja slobodnih ljudi. Nije nikako nametnut, već se radi o jako dubokim razlozima nastajanja i održavanja tradicije, običaja i zajednice koja ih uspostavi. Ono čemu smo naučeni od predaka zapravo, psihološki gledano služi da nas stalno potvrđuje kao deo određene kulture i da potvrđuje drugima da delimo određene zajedničke interese i vrednosti. To nas ne čini istim u smislu laži kolektivnog identiteta već se radi o ljudima koji razumno i slobodno prepoznaju da su vrednosti tradicije, običaja i zajedništva slobodnih ljudi ono što ih ne samo održava naspram drugih zajednica kakve god da su – nego i čini život lakšim i boljim.
    Primera radi, Srbi slave slavu. To je prastari običaj ali nije vezan samo za veru. Postoji rekao bih dosta ljudi koji je slave a da „nisu neki“ ili čak nisu uopšte vernici. Zašto to rade? Pokazuju pripadnost vrednostima kulture. Stalno šaljemo takve poruke našem okruženju: „Ja sam uz vas. Ako bude stani-pani borićemo se zajedno“ Mislim da je moguće pratiti svaki običaj, svaki nazor koji isprva izgleda nepotreban do njegovih veoma racionalnih početaka a u vezi zajedničkih interesa i vrednosti.
    Hrišćanstvo se bavi slobodom pojedinca. Božje zapovesti su date slobodnih ljudima kao pojedincima. Nije Bog rekao vi Srbi ovako a vi Hrvati onako. Opet su vrednosti slobodnih pojedinaca u pitanju kada gledamo pripadnost veri čak ne i kao duhovno već kulturnu stvar. Trenutno izučavam kazne Egipćanima iz Starog zaveta jer pripremam serijal tekstova o teškim pitanjima vere. Zašto ih Bog ubi? To pripremam zato što sledbenici zločinačkih ideologija te primere iz Svetog pisma koriste da ruše savršenu veru 🙂
    „Učiniti sve da se primi jedan broj ugroženih Hrišćana iz raznih zemalja (bele Hrišćane iz Južne Afrike naročito), i to tako da se taj broj vremenom prirodno asimiluje“ To sam naveo. Dakle, obostrana korist i dobro delo bi bili posredi. Nama stanovništvo jake kulture ali u broju koji ne ugrožava našu i koji će se vremenom asimilovati (dakle radi preciznosti) a njima spas od nasilja i mogućnost da, budući izvrsni poljoprivrednici kakvi jesu žive, rade i zarade. To je osnovna ideja kojoj svakako treba razrada. Dalje, to je jedan predlog koji ima za cilj da spreči uništenje naše kulture doseljavanjem ekstremno različitih i nasilnih kultura Afrike i Azije, naročito islamista. Borim se za prevashodno za kulturu, a tek onda za rasu. Sposobna Hrišćanska i bela kultura je daleko bolje rešenje.
    Pitanje rase je zanimljivo. To je zapravo jedina odrednica koja nam je nepromenljiva. Jezik, veru, običaje sve to možemo promeniti ali rasu ne. Međutim, i po pitanju rase ne vidim, imajući u vidu istoriju i nastajanje rase kako nas to čini istim? Koliko smo beli? Kako je to nastalo? Da li smo svi Srbi beli u istom procentu i od istog porekla? Koje je značenje i značaj toga u političkom smislu? Dalje, kada se govori o rasi ima jedna dobra primedba koju reče Veliki Medved (Owen Benjamin), u smislu da se on, ako se dobro sećam idenfitikuje kao Amerikanac, Anglosaksonac i da valjda (po sećanju pišem), je zapravo podmetanje da se govori o belcima a ne o pojedinačnim kulturama. To mi ima smisla. Borim se za Srbe. Za druge, koliko ostane vremena. Veoma su složene te stvari… Koliko se borimo za rasu i da li samo kada je ugrožena nasiljem zločinačkih ideologija i kultura?
    Nemam još uvek detaljne odgovore tu ali to je nešto što svakako treba istraživati…
    Još jedan zanimljiv razlog zašto se treba boriti za rasu je izgleda IQ. Belci imaju viši prosečan IQ od rekao bih najvećeg broja „migranata“. To je isto tema za opsežno istraživanje a ima dosta o tome kod Steve Filozofa (Stefan Molyneux). Kada proučim detaljno javljam 🙂

    Свиђа ми се

    1. Ви ћете се сложити да кад дође до практичне реализације пројекта, морате донети нека коначна и практина решења. Ако овде говоримо о уставно-правном поретку, дакле, о дефинисању темељних вредности и конкретних законских решења на којима српско друштво треба да почива, морате јасно дефинисати неке ствари тако да су примењљиве у пракси.
      Ви сада имате Устав који обавезује Србију да прима азиланте. На пример, дође педер из Еритреје и каже: „мене тамо прогоне зато што сам педер“, Србија мора да разматра њега као потенцијалног азиланта. Ја не знам који мозак је тако шта могао да стави у Устав, али тако јесте. Ми сада можемо до бесвести да ламентирамо на тему шта је хршћански, али ако нам се то не свиђа имамо само један избор: да то променимо. Ја предлажем да се промени тако што ће азил да се укине у потпуности и да се дозволи странцима право на уточиште само ако дође до масовног погрома или какаве катаклизме у суседној земљи, па немају где, а не да неко дође преко пола света да га Србија удомљава. И тако, уопште, ја на тај начин тим проблемима приступам. Не свиђа ми се нешто, да видмо како је боље. Идеалног решења нема, али идете и поправљате или подешавате оно што може. Наши родољупци воле да теоретишу до бесвести или имају неке фиксације па се баве својом темама без обзира шта је тема. На пример, један каже имамо проблем са педерима, а други каже морамо да изједначимо комунисте и усташе.

      Свиђа ми се

    2. Читам ово што пишеш, не без напора, и чудим се како то да увек и обавезно имамо потребу да загриземо веће ствари без решавања оних основних и малих.
      Кажеш да ,, se radi o ljudima koji razumno i slobodno prepoznaju da su vrednosti tradicije, običaja i zajedništva slobodnih ljudi ono što ih ne samo održava naspram drugih zajednica kakve god da su – nego i čini život lakšim i boljim.”
      И пишеш то латиницом!? Даље, ако говоримо о вредностима предања (српска реч, једнозначна са ,,традиција”), говоримо о етосу, а он је опет, плод схватања живота која проистичу из одређене вере и културе. Дакле, примера ради, кад неверник слави Славу, можда мисли да тиме говори да је један од нас- али истовремено и говори да је склон формализму, неискрености и практиковању нечега што не мисли и у шта не верује.
      Ово о расама баш и не разумем, нити је Србима то икад представљало проблем. Пре ће бити да је питање зашто би икога насељавали у своју земљу, уместо кога бисмо насељавали овде. А ако неко жели да дође, критеријум није боја коже, него мотив и спремност да се уклопи и прихвати вредности домаћина.

      Свиђа ми се

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s